wtorek, 22 grudnia 2009

[Z kolekcji autora] Leapin Lizard

Był styczeń 2007 od dawna jeszcze jako dzieciak marzyłem o zapalniczce zippo. Zawsze będąc w markecie zazdrośnie przyglądałem się zapalarom z wystawy. W końcu postanowiłem że jedną muszę mieć, no i kupiłem z konta allegro kolegi za nie całe 100 zł. Przyszła w czasie ferii zimowych (niezapomniane przeżycie) i natychmiast została zalana, po wypaleniu kilku zbiorniczków przyszedł czas na tricki. Mimo że minęło już trochę czasu a zippo była aktywnie wykorzystywana  przeleżała wiele dni w kieszeni razem z kluczami, upadała przy trickach a nawet zdecydowałem się na poluzowanie klapki to zapalniczka ani na blasze ani na rysunku nie posiada żadnych znaków wskazujących na użytkowanie. Zapewne duża zasługa w tym że przed zakupem zrobiłem dokładne rozeznanie na www.zippo.net.pl i wybrałem zapalniczkę na podkładzie street chrome.

Oto ona ->


darmowy hosting obrazków


darmowy hosting obrazków

Dane:
207 Leapin Lizard (streetchrome)
Datowana na lipiec 2006 (wkład na czerwiec tego roku)
Używana (nadal)
Pudełko klasyczne plastikowe zaokrąglane =]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz